Ankara'da 4 yeni metro hattı açılıyor
x blueSky facebook instagram youtube dailymotion linkedin

19 Haziran 2022 13:51

Güncelleme: 19 Haziran 2022 14:10

Ankara'da 4 yeni metro hattı açılıyor

EGO Genel Müdürlüğü, Çayyolu ve Keçiören Metrosu’nun uzatılması projesi ile ‘M5 Hattı Kızılay-Dikmen Raylı Sistem Hattı Uygulamaya Esas Kesin Proje Hizmetleri İşi” ihalelerinin ilk oturumlarını düzenledi. 
 
Başkentlilere bakanlık onayına sunulan Dikimevi-Natoyolu hattından sonra yaklaşık 26 kilometrelik 3 yeni metro hattı projesine daha başlanacağını duyuran Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Mansur Yavaş, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı paylaşımda, “3. yılımızda 4 yeni metro hattı için harekete geçiyoruz” dedi.
 
Artan nüfus yoğunluğu ve araç sayısı nedeniyle harekete geçen EGO Genel Müdürlüğü, Çayyolu Metrosu’nun uzatılması projesi kapsamında “M2 Hattının Koru-Yaşamkent ve Koru-Bağlıca Sistem Uzatma Hattı Uygulamaya Esas Kesin Proje Hizmetleri Danışmanlık Hizmet Alım İşi” için ön yeterlilik ihalesine çıktı.
 
Raylı sistemler ağı ile ilgili ayrıca Keçiören Metrosu’nun uzatılmasını içeren “M4 Hattının Şehitler-Forum Raylı Sistem Uzatma Hattı Uygulamaya Esas Kesin Proje Hizmetleri Danışmanlık Hizmet Alım İşi” ile “M5 Hattı Kızılay-Dikmen Raylı Sistem Hattı Uygulamaya Esas Kesin Proje Hizmetleri Danışmanlık Hizmet Alım İşi” için de ihaleye çıkıldı. (ANKA)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ankara Mansur Yavaş EGO Genel Müdürlüğü Çayyolu ve Keçiören Metrosu Dikimevi-Natoyolu hattı metro
İlgili İçerikler
Yükleniyor...
Son Eklenenler