Lig mi? Avrupa mı?
x blueSky facebook instagram youtube dailymotion linkedin

Lig mi? Avrupa mı?

-

UEFA Konferans Ligi H Grubunda mücadele eden Fenerbahçe, tüm kulvarlarda yoluna kayıpsız devam etmenin süksesiyle gruptaki üçüncü maçında Ludogorets’i konuk etti.

Galibiyet serisi uzadıkça rakipler için hedef takım haline gelen sarı lacivertliler Kadıköy’de tam da böyle bir maç oynadı. İsmail Kartal’ın Avrupa kadrosu yine bol rotasyonluydu. Son lig maçı onbirinden tam 6 farklı oyuncuyla başladı İsmail hoca Ludogorets karşılaşmasına. Fenerbahçe’nin Avrupa kadrosu lig kadrosuna nazaran daha dinamik, buna karşılık lig kadrosu da daha dengeli ve usta ayak becerileri ile süslenen performanslar izletmişti bugüne kadar bizlere. Ludogorets takımı teknik ekip değişikliği sonrasında temsilcimizi iyi analiz etmiş olacak ki maçın başlarında pek istediğini gerçekleştiremedi Fenerbahçe. Buna bir de Bulgar temsilcisinin fiziksel direnci eklenince Sarı Lacivertli Takım ilk yarının son dakikalarına kadar pek de etkili olamadı. 42. dakikada rakip savunmanın hatasıyla pozisyona giren Batshuayi’nin golüyle soyunma odasına 1-0 önde giden Fenerbahçe, ikinci yarıya da iyi başladı ve 52. dakikada Zajc’ın golüyle 2-0’ı buldu ve rahatladı. Herkes fark artacak diye düşünürken, bu rahatlık sarı lacivertlilere yaramadı ve 65’te Becao’nun kendi kalesine attığı golle skor 2-1 oldu. Galip bir takım için yenilen golle oluşan 2-1’lik skor en tehlikeli ve sıkıntılı skorlardan biridir. Fenerbahçe için de öyle oldu.

Ludogorets bulduğu golle birlikte oyunda hakimiyet kurdu ve Fenerbahçe kalesine tehlikeli gelmeye başladı. İsmail Kartal oyuna İrfan Can Kahveci, Szymanski ve Ferdi’yi alarak bir hamle yaptı. 90+’lı dakikalara kadar yüreğimiz ağzımıza gelse de İrfan Can Kahveci ve Szymanski’nin birlikte hazırladığı pozisyonda Zajc maçtaki ikinci golünü atarak fişi çekti.

Bu skorla galibiyet serisini 18 maça çıkartan Sarı Lacivertli Takım tüm kulvarlarda yoluna kayıpsız devam ediyor. UEFA Konferans Ligi H Grubunda Fenerbahçe üçüncü maçlar sonunda 9 puanla liderliğini sürdürüyor.

Her ne kadar Sarı Lacivertli Takım için öncelikli hedef lig şampiyonluğu gibi görünse de, kadro kalitesi, derinliği ve form durumu dikkate alındığında UEFA Konferans Ligi Kupası da akılcı bir hedef haline gelebilir. Fenerbahçe yönetimi, teknik ekibi ve camiası sanki bu konuya biraz daha motive olmalıymış gibi geliyor…

Melih Gümüşbıçak kimdir?

Melih Gümüşbıçak 10 Ağustos 1968'de Ankara'da doğdu. Ankara 50. Yıl Lisesi'nden mezun olduktan sonra iktisat ve siyasal bilgiler öğrenimi gördü.

Mesleğe başladığı TRT'de spor programları sundu, daha sonra Doğan Yayın Holding'e geçti. İzleyen dönemde Show TV'de "Televole" adlı spor magazin programını sundu. Daha sonra Lig TV'ye geçen Gümüşbıçak, bu kanalda sunuculuk yaptı, ardından 360 kanalında spor programı hazırlayıp sundu. TRT'de Şampiyonlar Ligi karşılaşmalarını ve çeşitli spor yayınlarını sunan Gümüşbıçak, T24'te ağırlıklı olarak Fenerbahçe maçlarını yorumlayacak.

 

İlgili İçerikler