Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından yılın en başarılı pazarlama ve kamuoyu araştırmalarını ödüllendirmek amacıyla bu yıl 11.'si düzenlenen Baykuş Ödülleri töreni dün gece araştırma, reklam, pazarlama, iletişim, akademi ve marka dünyasının profesyonellerini bir kez daha buluşturdu.
Temel amacı pazarlama ve kamuoyu araştırmalarının iş sonuçlarına etkisini göstermek, araştırma şirketleri, araştırma verenler ve veri toplama şirketleri arasındaki ilişkileri geliştirmek ve başarılı iş ortaklıklarını ödüllendirmek olan etkinlik, geniş katılımla Hilton Bosphorus Otel’de yapıldı.
Kurumsal destekçileri arasında; Unilever, Anadolu Efes, Petrol Ofisi, Eti, Karaca, Upfield, Kantar ve Retail Center’ın bulunduğu ödül töreninin sunuculuğunu Geveze üstlendi.
27 araştırmaveren, 18 araştırma Şirketi , 6 veri toplama şirketi ödül aldı
Bu yıl 2013 yılından bu yana Baykuş Ödülleri’ne başvuru yapanların, proje değerlendirmelerinde jüri olarak görev alanların, TÜAD üyeleri araştırmacılar ve araştırmaverenlerin de katılımıyla oluşturulan bir komite; 2 ay boyunca çalışarak puantaj sistemi ve kategorilere ilişkin Baykuş Ödülleri Yönetmeliği’nde köklü değişiklikler yaptı.
Kaşif Baykuş, İletişimci Baykuş, Taktisyen Baykuş, Politik Baykuş yeni kategoriler arasında yerini alırken proje değerlendirmelerinde yer alan jürinin en beğendiği projeye de ilk kez jüri özel ödülü olan ‘Platin Baykuş’ ödülü’ verildi.
2023 yılı Baykuş Ödülleri’nin kazananlarına, Baykuş Ödülleri internet sitesinde yer verildi.