Gündem

2024 Baykuş Ödülleri sahiplerini buldu; IPSOS'a 11 ödül

11 Eylül 2024 13:27

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından verilen ve bu yıl 12.si düzenlenen Baykuş Ödülleri Töreni 5 Eylül gecesi sahiplerini buldu. Araştırma şirketi olan IPSOS, 7 kategoride 11 ödül aldı.

Pazarlama ve araştırma sektörünün en önemli etkinliklerinden biri olan Baykuş Ödülleri 2024 çalışma komitesine bu yıl TÜAD Yönetim Kurulu üyesi, Sia  Insight Genel Müdür ve Kurucu Ortağı Hüseyin Tapınç başkanlık etti.

Komitenin diğer üyeleri de; Tüad Yönetim Kurulu Üyesi ve Girişim Araştırma Kurucu/ Genel Müdürü Mehmet Taşkın Işık, Coca-Cola Avrasya ve Ortadoğu Alışverişçi İçgörüleri Direktörü And Silahçı, Ipsos Araştırma Direktörü Ceyhan Demiray, TİAK Genel Müdürü Dursun Güleryüz, İpekyol Group Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Stratejik Planlama Direktörü F. Şehnaz Tuğasaygı, Unilever Dondurma Kategorisinden Sorumlu Tüketici ve Pazar Araştırmaları Lideri Hande Yılmaz ve İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Şebnem Burnaz’dan oluştu.

Kurumsal destekçileri arasında Unilever, Anadolu Efes, Petrol Ofisi, Eti, Cevapla Kazan, Anket Cepte, Designneuro ve Han Spaces Piyalepaşa’nın bulunduğu ödül töreninin sunuculuğunu Selim Yeğin üstlendi.

Törenin açılış konuşmasını gerçekleştiren TÜAD Asbaşkanı Kıvanç Bilgeman; Baykuş Ödülleri’nin 12. yılında, bugüne kadar proje değerlendirmelerinde yer alan jüri üyelerinden, ödüllere başvuru yapan araştırma şirketlerinden ve araştırma veren markalardan gelen öneriler dikkate alınarak, yönetmelikte ödül sistemi, kategori kapsamları, jüri yapısı vb. konularda köklü değişikliklere gidildiğini ifade etti.

Araştırma ve danışmanlık hizmeti veren IPSOS da Alışverişçi, Genç, Global, İnatçı, Kâşif, Memnun ve Vizyoner olmak üzere yedi farklı kategoride 11 ödül aldı.