29 Kasım cuma günü gerçekleşen kara cuma indirimlerinden sonra birçok kişi siber pazartesi indirimleriyle alışveriş yapmaya devam etti. Siber pazartesi, Amerika Birleşik Devletleri'nde Şükran Günü tatilinden sonra pazartesi için bir pazarlama terimidir. Perakendeciler tarafından insanları çevrimiçi alışveriş yapmaya teşvik etmek için yaratılmıştır.
Siber pazartesi, çevrimiçi olarak kara cuma eşdeğer oldu ve daha küçük perakende web sitelerinin daha büyük zincirlerle rekabet edebilmesi için bir yol sunuyor. Kuruluşundan bu yana, dünya çapındaki çevrimiçi perakendeciler tarafından kullanılan uluslararası bir pazarlama terimi haline geldi
Siber pazartesi dünya genelinde daha az bilinmesine rağmen kara cumada yapılan 7.4 milyar dolarlık internet satışı, geçen seneye oranla yüzde 20 daha fazla oldu ancak 2018'deki siber pazartesi kampanyasıyla ulaşılan 7.9 milyar dolarlık alışverişin gerisinde kaldı.